میرے آقاؤ کہ مدت ہوئی ہے

میرے آقاؤ کہ مدت ہوئی ہے
تیری راہ میں آنکھیاں بچھاتے بچھاتے ۔۔۔
تیری حسرتوں میں ۔۔۔ تیری چاہتوں میں ۔۔۔
تیری حسرتوں میں ۔۔۔ تیری چاہتوں میں ۔۔۔
بڑے دن ہوئے گھر سجاتے سجاتے
تیری حسرتوں میں ۔۔۔ تیری چاہتوں میں ۔۔۔
تیری حسرتوں میں ۔۔۔ تیری چاہتوں میں ۔۔۔
برے دن ہوئے گھر سجاتے سجاتے ۔۔۔
میرے آقا آؤ کہ مدت ہوئی ہے ۔۔۔
میرا یہ ہے ایماں ۔۔۔ کہ میرا یقین ہے
میرے مصطفی سا کوئی حسین نہیں ہے
میرا یہ ہے ایماں ۔۔۔ کہ میرا یقین ہے
میرے مصطفی سا کوئی حسین نہیں ہے ۔۔۔نہ کوئی حسین ہے
یہ رخ ان کا دیکھا ہے ۔۔۔جب سے قمر نے ۔۔۔ یہ رخ ان کا دیکھا ہے جب سے قمر نے
نکلتا ہے منہ کو چھپاتے چھپاتے
میرے آقا آؤ کہ مدت ہوئی ہے ۔۔۔
قیامت کا منظر ۔۔۔ بڑا پر خطر ہے
مگر مصطفی کا جو دیوانہ ہوگا ۔۔۔
قیامت کا منظر ۔۔۔ بڑا پر خطر ہے
مگر مصطفی کا جو دیوانہ ہوگا ۔۔۔دیوانہ ہوگا ۔۔۔
وہ پل پہ سے گزرے جو مسرور ہو کے
وہ پل پہ سے گزرے جو مسرور ہو کے
نعرہ نبی کا لگاتے لگاتے ۔۔۔ میرے آقاؤ کہ مدت ہوئی ہے
تیری راہ میں آنکھیاں بچھاتے بچھاتے
تیری حسرتوں میں تیری چاہتوں میں ۔۔۔ بڑے دن ہوئے گھر سجاتے ۔۔۔سجاتے
میرے آقاؤ کہ ۔۔۔مدت ہوئی ہے ۔۔۔
میرے لب پہ مولا نہ کوئی صدا ہے ۔۔۔
فقت مجھ نکمے کی یہی دعا ہے ۔۔۔
میرے لب پہ مولا نہ کوئی صدا ہے ۔۔۔
فقت مجھ نکمے کی یہی دعا ہے ۔۔۔ یہی دعا ہے
میری سانس نکلے ۔۔۔ در مصطفی پہ
میری سانس نکلے ۔۔۔ در مصطفی پہ
غم دل نبی کو سناتے سناتے ۔۔۔
میرے آقا آؤ کہ مدت ہوئی ہے
تیری راہ میں آنکھیاں بچھاتے بچھاتے
میرے آقاؤ کہ مدت ہوئی ہے ۔۔۔
یہ مانا کہ اک دن آنی قضاء ہے ۔۔۔ مگر دوستو ۔۔۔ تم سے یہ التجا ہے
یہ مانا کہ اک دن آنی قضاء ہے ۔۔۔ مگر دوستو ۔۔۔ تم سے یہ التجا ہے ۔۔۔ یہ التجا ہے
کہ شہر محمد کی ہر اک گلی سے ۔۔۔ کہ شہر محمد کی ہر اک گلی سے
جنازہ اٹھانا ۔۔۔گھوماتے گھوماتے ۔۔۔ میرے آقاآؤ کہ مدت ہوئی ہے۔۔۔ تیری راہ میں آنکھیاں بچھاتے بچھاتے
نہ کعبہ سے مطلب ۔۔۔ نہ مسجد کی چاہت ۔۔۔ فقت دل میں حاکم تمنا یہی ہے ۔۔۔فقت دل میں حاکم تمنا یہی ہے
جو مل جائے نقش قفے پائے احمد ۔۔۔ جو مل جائے نقش قفے پائیے احمد ۔۔۔ تو مر جائیں سر کو جھکاتے جھکاتے
میرے آقا آؤ کہ مدت ہوئی ہے ۔۔۔تیری راہ میں آنکھیاں بچھاتے بچھاتے
تیری حسرتوں میں ۔۔۔ تیری چاہتوں میں ۔۔۔ بڑے دن ہوئے گھر سجاتے سجاتے
میرے آقا آؤ کہ مدت ہوئی ہے ۔۔۔تیری راہ میں آنکھیاں بچھاتے بچھاتے
تیری راہ میں آنکھیاں بچھاتے بچھاتے
میرے آقاآؤ کہ مدت ہوئی ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔

Post a Comment

0 Comments